Ons team is beschikbaar via email van maandag tot vrijdag. Stuur een e-mail naar [email protected] en wij staan met heel veel liefde voor je klaar. Wij zijn trots op onze snelle klantenservice en helpen je heel graag.
Contact met STEAMRS
Bij STEAMRS nemen we jouw vragen en opmerkingen heel serieus en we zijn hier om je te helpen op welke manier dan ook - dat beloven we!
Of het nu gaat om technische ondersteuning, productinformatie of gewoon om hallo te zeggen, ons team staat voor je klaar. Vul het contactformulier in of stuur ons een e-mail en we zullen ons best doen om binnen 24 uur te antwoorden.
Je kunt ook onderstaande veelgestelde vragen raadplegen voor antwoorden op veel voorkomende vragen. Wij kijken er naar uit om van je te horen!
Wij staan voor je klaar bij al je stomende vragen
Heb je een brandende vraag over stomen? Of misschien wil je gewoon gezellig kletsen over fashion care? Onze deuren staan altijd open om je te helpen. Wij zijn hier om jouw stoom afblazen te faciliteren en om je te helpen waarbij nodig. Aarzel niet om ons een berichtje te sturen!
Veel gestelde vragen | FAQ
Veel gestelde vragen | FAQ
Wij staan met heel veel liefde voor jou klaar!
Mijn bestelling is niet correct geleverd
Mail even naar [email protected] en wij reageren binnen dezelfde (werk)dag. Wij kijken meteen mee naar wat er misgegaan is met de bestelling en de levering hiervan en zullen er alles aan doen om dit zo snel mogelijk op te lossen.
Mijn STEAMRS product werkt niet (meer) goed
Wij staan achter de kwaliteit en goede werking van onze producten en wij willen dat onze klanten zo lang mogelijk genieten van de werking van de handige gadgets. Is er nou iets mis met het bestelde artikel? Schroom niet om contact met ons op te nemen, wij staan voor u klaar en kijken mee naar wat er mis is. Indien nodig zorgen wij er voor dat het product gemaakt of vervangen wordt.
Hoe werkt het retourproces?
Mocht de bestelling toch niet helemaal zijn waar u naar op zoek was, dan is retourneren bij ons altijd gratis mogelijk, binnen 14 dagen na levering. Indien een product defect lijkt te zijn, is ruilen ook mogelijk. Wij staan heel graag voor u klaar.
- Log in via onze website in het klant-account en meld hier de bestelling als retour aan. Het retourlabel zal via de mail toegezonden worden.
- Of Mail naar [email protected] en geef onder vermelding van het bestelnummer aan dat u wil ruilen/retourneren. U ontvangt van ons een retourlabel.
Terugbetaling na retourneren
Na ontvangst en verwerking van uw retour kunt u het aankoopbedrag binnen 1 à 2 werkdagen terug op uw rekening verwachten.
Kan ik telefonisch contact opnemen?
Ja, dat kan zeker! Je kunt altijd Whatsappen of bellen naar: +31651535838