BLACK FRIDAY DEALS - TOT 50% KORTING

Een nieuwe filosofie voor kledingverzorging.

"Onze zoektocht naar betere zorg voor textiel inspireerde ons om producten te ontwikkelen die krachtig èn prachtig zijn. STEAMRS richt zich op innovatieve en effectieve fashion-care producten, met de nieuwste technologieën. We hopen dat onze gadgets jou helpen om optimaal te stralen en bijdragen aan het behoud van frisse, kreukvrije kleding. Samen geven we wat extra liefde aan de kleding die je al hebt."

— Team STEAMRS

Stijlvolle kledingverzorging

Het merk STEAMRS is gespecialiseerd in innovatieve, luxe essentials voor kledingverzorging. Bied optimale zorg voor alle soorten textiel, zowel van binnen als van buiten, met behulp van onze luxe gadgets. Verleng de levensduur van je kleding en zie er altijd perfect verzorgd uit.

het ontstaan van STEAMRS

Het Nederlandse kledingverzorgingsmerk STEAMRS by Dreamers werd in 2021 opgericht vanuit een gedeelde passie voor textiel, mode en innovatie. Wat begon als een droom om de levensduur van kleding te verlengen, is uitgegroeid tot een multidisciplinair fashion-care label. Met een jong en enthousiast team streeft STEAMRS ernaar om luxe, gebruiksvriendelijke oplossingen te bieden voor kledingverzorging, waarbij duurzaamheid en stijl hand in hand gaan.

LEES MEER

Missie

Kledingverzorging eenvoudig, modern en duurzaam maken. Met wat extra liefde, zorg en herstel verlengen we de levensduur van jouw kleding en dragen we bij aan een bewuste wereld.

Visie

Een toekomst waarin minder stoffen onnodig worden weggegooid. We voeren een verzet tegen fast fashion, terwijl we genieten van stijlvolle, moderne oplossingen die passen bij de levensstijl van nu.

Collectie

Onze collectie bestaat uit hoogwaardige luxe producten met elegante designs, speciaal ontwikkeld om effectief kreukels en pluizen uit textiel te verwijderen. Elk product is ontworpen om de textielvezels zowel van binnen als van buiten optimaal te verzorgen.

Productie

Al onze producten worden in Nederland ontworpen door ons getalenteerde team van product-designeres, met oog voor detail, kwaliteit en duurzaamheid. De productie vindt plaats in verschillende fabrieken in: Nederland, China en in Portugal.

Missie

Visie

Collectie

Productie

Alles over het fashion-care merk

Ontdek alles wat je wil weten over het merk STEAMRS en waar wij voor staan. Onze values, missie en doelen.

Veelgestelde vragen

Kun je het antwoord dat je zoekt niet vinden? Neem contact op met ons klantenserviceteam

Kan ik mijn bestelling volgen?

Ja, zodra je bestelling is verzonden, ontvang je een verzendbevestiging met een track & trace-code. Hiermee kun je de status van je bestelling volgen en de verwachte leverdatum bekijken.

Hoe kan ik de klantenservice contacteren?

Onze klantenservice staat altijd voor je klaar. Je kunt contact met ons opnemen via e-mail op [email protected] We streven ernaar om binnen 24 uur op je bericht te reageren.

Hoe kan ik mijn product retourneren?

Om een retour te starten, log je in in je klant-account en meld je een retour, of mail naar [email protected] en wij sturen een retourlabel naar je op!

Accepteren jullie verschillende betaalmethoden?

Ja, we accepteren verschillende betaalmethoden, waaronder iDeal, Klarna, creditcard en PayPal. Zo kun je tijdens het afrekenen de betaalmethode kiezen die het beste bij jou past.

Wat zijn de verzendkosten voor mijn bestelling?

Voor bestellingen onder de €50,- rekenen we €4,99 aan verzendkosten. Voor bestellingen boven de €50,- rekenen we geen verzendkosten.

Wat is de levertijd van mijn bestelling?

Voor Nederland en België geldt dat bestellingen die vóór 18:00 uur worden geplaatst, de volgende dag worden geleverd. Voor andere landen is de levertijd afhankelijk van de verzendmaatschappij. Lees hier alles over onze verzending & levering. We sturen je via e-mail updates over de verzending met de meest recente informatie over je bestelling. Bestellingen die in het weekend worden geplaatst, worden op maandag geleverd. Wij streven er naar om zo snel te leveren!

Wat als mijn bestelling beschadigd of defect aankomt?

We streven ernaar om kwaliteitsproducten te leveren, maar als je bestelling beschadigd of defect aankomt, neem dan onmiddellijk contact met ons op. Stuur ons foto's van de schade of het defect, samen met je bestelnummer. We lossen het probleem zo snel mogelijk voor je op! Wij staan voor je klaar!

Kan ik mijn bestelling wijzigen of annuleren nadat ik deze heb geplaatst?

We begrijpen dat je je bestelling misschien wilt wijzigen of annuleren. Neem zo snel mogelijk contact met ons op via [email protected] met je wijzigings- of annuleringsverzoek. We zullen ons best doen om aan je verzoek te voldoen, maar houd er rekening mee dat bestellingen die al zijn verzonden, mogelijk niet meer gewijzigd of geannuleerd kunnen worden.